הזמנות לחתונה וסידורים נוספים

כולנו יודעים שלארגן חתונה זה לא דבר פשוט ואם נהיה חדים יותר אז זה אפילו קשה. הזוג המאושר מתרגש ולא יודע מאיפה להתחיל, סביר להניח שאם אתם נשואים אז גם אתם הייתם במצב הזה. כולם יודעים שמתחילים בהתלבטות האם מעוניינים באולמות או בכלל מעדיפים גני אירועים בשרון.. או במרכז.. בלבול אחד גדול. אז אחרי שיש אולם ויש תאריך הגיע הזמן להתמודד עם השלב הבא לא? הרגע בו מתחילה הכלה לחפש אחר שמלת הכלה. אם את כלה טרייה את בטח זוכרת את הרגע בו התחלת לגלוש ולחפש אחר מעצבי שמלות כדי לאתר את הדגם המושלם עבורך. קולקציית שמלות כלה 2016 של מעצבים רבים כבר אצל במועדפים אבל רק אחד יזכה לעצב לך את השמלה הנכספת. בין כל הלחץ נזכרתם שאתם צריך למצוא מישהו שיעצב לכם את ההזמנות ופה מגיע המקום של הדפוס, אמנם התקדמנו לעולם הוירטואלי אך ההזמנות המודפסות ככל הנראה יישארו לעד. מצאתם מי שיעצב לכם את ההזמנה? מצוין עכשיו בחרו את הטקסט, מעטפה ועוד ועוד. אם חשבתם שזה נגמר אתם טועים כי עכשיו הגיע הזמן לבחור את האטרקציות שתשלבו באירוע. אנחנו ניתן לכם מספר טיפים – כיצד לבחור להקה לאירועים.

איך תבחרו את הלהקה המושלמת לחתונה

ההכנות לחתונה עשויות לגרום ללא מעט מתחים, הרי שני אנשים שונים סך הכל אמורים לקבל שלל החלטות הנוגעות ליום החשוב בחייהם, אז איך בכל זאת עוברים את שלב ארגון החתונה מבלי לריב ולהתכסח? פשוט מחליטים על שיטת הווטו. לכל אחד מבני הזוג יש אפשרות להטיל 3 וטו על כל תחום. למשל, בתחום הקייטרינג, הפרחים, האולם, הבגדים וכמובן הלהקה. ערכו רשימה אישית של להקות שמוצאים חן בעיניכם, הרשימה הזו חייבת להיות מנומקת.

הגרלה בתוך כובע

לאחר שפסלתם 3 פסילות כל אחד בוודאי נותרו לכם כמה אופציות נחמדות מאד ללהקות מצוינות ששניכם מסכימים עליהם. כעת קחו את האפשרויות ורשמו כל אחת על פתק, את הפתקים הניחו בתוך כובע, כעת שלפו שם אחד כל אחד. בין שני השמות הללו יהיה עליכם לבחור. התנהגו יפה.

בקשו המלצות חמות מלוות סרטונים

לאחר שצמצמנו באופן משמעותי את מספר הלהקות האופציונאליות וגם עשינו זאת מבלי לריב, נוכל לעבור לשלב ההמלצות. נכנסים ליוטיוב מחפשים להקה לחתונה ומתחילים לצפות בכל מיני סרטונים של הלהקות. שימו לב לרגעים החשובים בחתונה כמו הכניסה אל החופה, שירי המעבר למיניהם בין המנות, זמני הריקודים, וכמובן הסלואו הגדול. האם אתם מתחברים לסגנון? לשיח של הזמר הראשי עם הקהל? לבחירת השירים? לקצב של המוסיקה? במידה וכן תוכלו לסמן את הלהקה כאופציה מובילה.

חפשו ברשת תשובות לשאלות

חשוב לא פחות מהמוסיקה לבחון את הלהקה כנותן שירות מקצועי. הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא שסולן הלהקה יחליט שהוא אינו מגיע לאירוע שלכם אלא שר באותו הערב באירוע אחר שמשלם לו קצת יותר כסף למשל. או שהלהקה תאחר להגיע או תגיע עם ציוד חסר. אפיזודות לא מקצועיות כאלו מתרחשות כל העת, לכן חשוב שתקבלו המלצות חמות מאנשים ברשת וגם ממי שזה להתחתן עם הלהקה הספציפית הזו. שאלו שאלות ישירות וודאו שהם לוקחים מאד ברצינות את הערב שלכם. מדובר בהשקעה גדולה מאד ועליכם לקבל תמורה מלאה ללא פשרות. והכי חשוב, בסופו של דבר, שתיהנו, תרקדו ותשירו בלי הפסקה. מזל טוב.